Nepramiegok 2+ galimybės 😴💤

AUKIME KARTU

Įvairių tipų logotipai – kuris geriausiai tinka Jūsų verslui?

Pradedančio verslo savininkams tinkamo tipo logotipo nustatymas yra svarbus žingsnis verslumo link ir žymi perėjimą nuo idėjos iki verslo įgyvendinimo. Logotipai maketuojami įvairiausiais būdais.
 
Žinoma, galite jausti didelį spaudimą galvojant tobulą logotipą, bet mes esame čia, kad padėtume išlaisvinti kūryba, sumažinti stresą padėdami pasirinkti iš įvairių tipų logotipų, įskaitant:
 
  1. Žodinis logotipas;
  2. Monogramos logotipas;
  3. Vaizdinis logotipas;
  4. Kombinuotas logotipas;
  5. Emblemos logotipas;
  6. Talismano logotipas;
 
Logotipai

Kas yra logotipas?

Žodis „logotipas“ dažnai vartojamas kaip terminas bet kokiai emblemai apibrėžti, kurią įmonė sukūrė, kad vizualiai pavaizduotų savo prekės ženklą.

Tačiau yra dvi pagrindinės logotipų dizaino kategorijos:

  1. Logotipas, sudarytas tik iš šrifto, vaizduojančio įmonės pavadinimą arba inicialus.
  2. Logotipas su tekstu ir simboliu.

Yra penki pagrindiniai logotipų tipai, suskirstyti į dvi pagrindines kategorijas, kurių kiekvienas turi savo unikalių privalumų ir dizaino ypatybių. Vienas stilius gali tikti jums labiau nei kitas, priklausomai nuo daugelio veiksnių: įmonės pavadinimo ilgio, pramonės ir potencialių klientų.

Pažvelkime atidžiau į kiekvieną logotipo tipą.

1. Žodiniai logotipai

Klasiškiausia logotipo forma yra žodinis ženklas, dar vadinamas logotipu. Ir tai tik įmonės pavadinimas.Nuo įmonės pavadinimo priklauso tik teksto apdorojimas. Verslai, turintys trumpus pavadinimus, dažniausiai renkasi žodinį logotipo dizainą. Jei įmonės pavadinimą sudaro du žodžiai, taupant vietą juos galima sudėti vienas ant kito.Be simbolių ir iliustracijų, tipografija užima svarbiausią vietą, o stilizuotas įmonės pavadinimas tampa vaizdine prekės ženklo nuoroda. Pagalvokite apie gerai žinomus pavyzdžius, tokius kaip „Google“ ir „Coca-Cola“.Tačiau net ir be vaizdų, pasirenkant šriftus, spalvas, charakterio bruožus, tarpus ir formas, yra daug vietos meninei nuojautai.
Žodiniai logotipai

2. Monogramos / raidiniai logotipai

Jei jūsų įmonės pavadinimas nėra trumpas, išbandykite monograminį (arba raidinį) logotipą arba logotipo variantą.
Monogramos logotipą sudaro viena – keturios raidės, dažniausiai įmonės inicialai arba pirmoji raidė. Jis naudojamas vietoje tradicinio simbolio, todėl įmonės tapatybė tampa įspūdinga.
Žinoma, inicialai tampa svarbiausia logotipo dalimi. Jūsų dizaine jie turėtų būti įskaitomi, bei įsimintini.
Jei esate naujokas verslę, apsvarstykite galimybę po logotipu įrašyti visą įmonės pavadinimą, kad padidintumėte prekės ženklo žinomumą. Tai yra įprasta taktika, kai prekės ženklai tik pradeda kurtis.
Pagalvokite apie „McDonald’s“ garsąją „M“ arba kombinuotą „C“ „Chanel“ logotipe.
Monogramos / raidiniai logotipai

3.Vaizdiniai logotipai

Prekės ženklo logotipas yra aiškus vaizdas arba simbolis. Ženklas gali būti grafinis, vaizduojantis tikrą objektą (pagalvokite apie „Apple“) arba abstrakčią formą.Šio tipo logotipe nėra įmonės pavadinimo, o tai yra didelė rizika naujai įmonei, kuri nori, kad jos pavadinimas būtų matomas. Prekės ženklo logotipas geriausiai tinka prekės ženklams, kurie jau yra atpažįstami.Jei jums patinka prekės ženklo logotipo idėja, bet nesate tikri, ar tai tinkamas pasirinkimas, apsvarstykite galimybę sukurti logotipą su žodžių ženklo ir simbolių deriniu. Simbolis gali būti naudojamas atskirai kai kuriose programose, pvz., profilio nuotraukose socialinėje žiniasklaidoje ar žymėse svetainėse.
Vaizdinis logotipas

4.Kombinuoti logotipai

Žodinis ženklas arba ženklas su simboliu (dažnai vadinamas logotipu) sudaro kombinuotą logotipą. Tai yra populiariausias logotipo dizaino tipas, iš dalies dėl savo lankstumo. Jei reikia, galite naudoti vieną simbolį (pavyzdžiui, savo profilio nuotraukose ar mėgstamiausiuose socialiniuose tinkluose) arba tik žodį ar raidę.Naudojant jungiamąjį simbolį, simbolis gali būti dedamas šalia, aukščiau, žemiau arba tekste. Kartais tai gali būti net raidė įmonės pavadinime.Tačiau logotipo derinys yra geresnis pasirinkimas naujoms įmonėms, kurioms reikia padidinti savo prekės ženklo atpažįstamumą. Galiausiai, kombinuotas prekės ženklas yra patikimas būdas sukurti logotipą, kuris būtų pritaikomas įvairioms medijoms. Pagalvokite, kaip didelės įmonės, tokios kaip „Adidas“ ir „Taco Bell“, naudoja šį formatą keliuose kanaluose.

5. Emblemos logotipai

Emblema yra viena iš seniausių logotipo formų. Emblemos logotipo elementus sudaro senovinis tekstas konteineryje (dažnai apskritimas ar kitokia forma). Pagalvokite apie ženklelius, antspaudus ar emblemas. Logotipai traktuojami kaip vienas vaizdas, o ne tipografija.

Emblema gali spinduliuoti prestižą ar rafinuotumą – dažnai siejama su ilgą istoriją turinčiais prekės ženklais. Tačiau tokio tipo logotipai taip pat yra mažiau universalūs, ypač kai naudojami internete. Emblemos logotipas dažnai yra sudėtingas ir gali būti sunkiau pakeisti dydį, kad jį būtų galima naudoti socialinėje žiniasklaidoje ar vizitinėse kortelėse.

Dėl savo formos emblemų logotipai sukuria puikias profilio nuotraukas socialiniuose tinkluose. Dėl unikalaus dizaino jie puikiai atrodo nuo drabužių iki lipdukų.

Emblemų logotipai

6. Talismano logotipai

Talismano logotipe yra iliustruota figūra, kuri veikia kaip prekės ženklo ambasadorius. Tokio tipo logotipai dažnai yra įdomūs ir draugiški ir suteikia auditorijai asmenybės, su kuria galima bendrauti ir bendrauti.

Dažnai galite pamatyti talismanų logotipus, naudojamus vaikiškuose prekių ženkluose dėl jų patrauklumo.

Šiuos logotipus dažnai naudoja paslaugų įmonės, maisto prekių ženklai ir sporto komandos. Tačiau neseniai pastebėjome tendenciją, kai vis daugiau programų prekių ženklų ir technologijų naudoja animacinių filmų personažus, kad jų prekės ženklai būtų žmogiškesni.

Talismanų logotipai

Atminkite:

Jūsų logotipas veikia tiek skaitmeniniu, tiek fiziniu požiūriu. Štai kodėl prekės ženklai taip dažnai kuria dizainą kombinuotą (arba monograma), kad abu būtų pasiruošia viskam.
 
Ši praktika ypač išpopuliarėjo socialinių tinklų amžiuje, kai logotipas turi būti naudojamas visuose skaitmeniniuose kanaluose. Jei turite ilgesnį įmonės pavadinimą, jis ne visada veiks mažoje erdvėje, pavyzdžiui, kvadratinėje profilio nuotraukoje; monograma arba šrifto versija gali padaryti jūsų dizainą asmeniškesnį.
 
Kad ir kokį logotipą pasirinktumėte, jūsų dizainas turėtų palikti jūsų prekės ženklo įspūdį. Jei jis išsiskirs iš panašių verslų rinkoje, bus lengviau atskirti savo produktą ar paslaugą ir sulaukti tikslinės auditorijos pripažinimo.
 
Norite turėti profesionalų savo verslo logotipą? Apsilankykite mūsų E. parduotuvėje ir susikurkite norimą logotipą jau dabar!
Pirkinių krepšelis
0
    0
    Jūsų krepšelis
    Jūsų krepšelis tuščiasGrįžti į parduotuvę