- Žodinis logotipas;
- Monogramos logotipas;
- Vaizdinis logotipas;
- Kombinuotas logotipas;
- Emblemos logotipas;
- Talismano logotipas;
Kas yra logotipas?
Žodis „logotipas“ dažnai vartojamas kaip terminas bet kokiai emblemai apibrėžti, kurią įmonė sukūrė, kad vizualiai pavaizduotų savo prekės ženklą.
Tačiau yra dvi pagrindinės logotipų dizaino kategorijos:
- Logotipas, sudarytas tik iš šrifto, vaizduojančio įmonės pavadinimą arba inicialus.
- Logotipas su tekstu ir simboliu.
Yra penki pagrindiniai logotipų tipai, suskirstyti į dvi pagrindines kategorijas, kurių kiekvienas turi savo unikalių privalumų ir dizaino ypatybių. Vienas stilius gali tikti jums labiau nei kitas, priklausomai nuo daugelio veiksnių: įmonės pavadinimo ilgio, pramonės ir potencialių klientų.
Pažvelkime atidžiau į kiekvieną logotipo tipą.
1. Žodiniai logotipai
2. Monogramos / raidiniai logotipai
3.Vaizdiniai logotipai
4.Kombinuoti logotipai
5. Emblemos logotipai
Emblema yra viena iš seniausių logotipo formų. Emblemos logotipo elementus sudaro senovinis tekstas konteineryje (dažnai apskritimas ar kitokia forma). Pagalvokite apie ženklelius, antspaudus ar emblemas. Logotipai traktuojami kaip vienas vaizdas, o ne tipografija.
Emblema gali spinduliuoti prestižą ar rafinuotumą – dažnai siejama su ilgą istoriją turinčiais prekės ženklais. Tačiau tokio tipo logotipai taip pat yra mažiau universalūs, ypač kai naudojami internete. Emblemos logotipas dažnai yra sudėtingas ir gali būti sunkiau pakeisti dydį, kad jį būtų galima naudoti socialinėje žiniasklaidoje ar vizitinėse kortelėse.
Dėl savo formos emblemų logotipai sukuria puikias profilio nuotraukas socialiniuose tinkluose. Dėl unikalaus dizaino jie puikiai atrodo nuo drabužių iki lipdukų.
6. Talismano logotipai
Talismano logotipe yra iliustruota figūra, kuri veikia kaip prekės ženklo ambasadorius. Tokio tipo logotipai dažnai yra įdomūs ir draugiški ir suteikia auditorijai asmenybės, su kuria galima bendrauti ir bendrauti.
Dažnai galite pamatyti talismanų logotipus, naudojamus vaikiškuose prekių ženkluose dėl jų patrauklumo.
Šiuos logotipus dažnai naudoja paslaugų įmonės, maisto prekių ženklai ir sporto komandos. Tačiau neseniai pastebėjome tendenciją, kai vis daugiau programų prekių ženklų ir technologijų naudoja animacinių filmų personažus, kad jų prekės ženklai būtų žmogiškesni.