✅ Visi sutinka, kad socialinio įrašo maketas ir turinys turi būti vertingas, aktualus ir kokybiškas. Tačiau kiekvienas gali pasiklysti matuodamas kokybę. Turinio vertinimas dažnai būna labai subjektyvus – gražu ar negražu, patinka ar ne.
✅ Pradėkime nuo to, kad jūsų kuriami įrašai turėtų būti susiję su jūsų prekės ženklo tiksline auditorija. Todėl visas turinio kūrimas turi prasidėti nuo dizaino – supratime, kas yra įdomu, patrauklu ir įdomu tikslinei grupei. O kai aišku, galime atkreipti dėmesį ir į kitas smulkmenas.
- Socialiniuose tinkluose naudojamos nuotraukos turėtų traukti akį. Jie turi būti aiškūs ir skirtingi. Tai nereiškia, kad profesionalios fotosesijos būtinos. Tokias nuotraukas galima daryti mobiliuoju telefonu namuose ir šiek tiek apdoroti redagavimo programomis.
- Nepriklausomai nuo teksto ilgio, svarbiausia rašyti trumpas pastraipas ir trumpus sakinius. Daugelis vartotojų naudojasi socialiniais tinklais mobiliuosiuose įrenginiuose. O ilgas pastraipas ar ilgus sakinius skaityti telefonu nepatogu.
- Jei bendraudami naudojate maketus, turėtumėte naudoti derinamas spalvas, įsitikinkite, kad šriftas yra įskaitomas, o didžiųjų ir mažųjų raidžių ir eilučių tarpus leidžia lengviau skaityti tekstą.
- Saugomų teritorijų reikalavimai socialinių tinklų maketams dažnai keičiasi, todėl reikėtų pasitikėti profesionalais.
- Socialiniuose tinkluose vaizdas ir tekstas keliauja kartu. Nuotrauka arba maketas pirmiausia patraukia vartotojo dėmesį.
Sukurtas efektyvų socialinio įrašo maketas yra svarbus, siekiant pritraukti dėmesį ir pranešti apie svarbius dalykus jūsų auditorijai. Štai keletas patarimų, kaip sukurti patrauklų socialinio tinklo įrašo maketą:
- Tinkamas formatas ir dydis: Atsižvelkite į skirtingus socialinių tinklų formatų ir dydžių reikalavimus (pvz., Instagram, Facebook, Twitter). Pasirinkite tinkamą vaizdo ar nuotraukos dydį, kad jūsų turinys gerai atrodytų.
- Aiški žinutė: Būkite trumpi ir perteikite svarbiausią informaciją ar pranešimą labai aiškiai ir konkrečiai. Stenkitės naudoti trumpus sakinius ar netgi vieną žodį, jei tai veiksminga.
- Pagrindinė informacija: Įtraukite pagrindinę informaciją, pavyzdžiui, renginio datą, nuorodą, citatas arba trumpą pranešimą, kuris atspindėtų įrašo tikslą.
- Logotipas ir brandingas: Užtikrinkite, kad jūsų įmonės logotipas arba prekės ženklas būtų matomas ir atpažįstamas, jei tai tinka įrašo turiniui. Taip pat galime atlikti paslaugą: Brandbook kūrimas
- Kviečiantis veiksmui elementas: Įtraukite kviečiantį veiksmui mygtuką, nuorodą arba šūkį, kuris skatintų auditoriją veikti, pvz., “Paspauskite čia”, “Atnaujinta informacija” ir pan.
Svarbu prisitaikyti prie kiekvieno socialinio tinklo platformos specifikos ir auditorijos, kurią siekiate pasiekti. Kūrybiškas ir aiškus socialinio įrašo maketas, gali labiau įtraukti auditoriją ir pasiekti gerusnius rezultatus.
Daugiau informacijos galite skaityti mūsų tinklaraštyje: LiJIA