Dirbtinis intelektas Lietuvos marketinge jau pradedamas naudoti vis dažniau ir tikimasi, kad naudojimas dar padidės, bet Lietuvoje neturime dar atliktų tyrimų, dėl ko svarbu išsiaiškinti, kokius įrankius ir kaip galime naudoti vietinėje rinkoje.
Tyrimo problema: Kokios yra dirbtinio intelekto naudojimo galimybės marketinge ir kaip jomis galima pasinaudoti Lietuvoje?
Tyrimo objektas: Dirbtinio intelekto naudojimo galimybės marketinge Lietuvoje.
Tyrimo tikslas: Teoriškai išanalizavus dirbtinio intelekto sampratą, naudojimo marketinge galimybes ir problematiką, suformuoti tyrimo metodiką, įvykdyti tyrimą bei sukurti dirbtinio intelekto naudojimo Lietuvoje marketinge galimybių gidą.
Tyrimo metodai: Pagrindiniu tyrimo metodu pasirinkta marketingo profesionalų apklausa Lietuvoje. Kitu tyrimo metodu pasirinkta apklausti intervių metodu Lietuvos marketingo profesionalus.
Rezultatai: Dauguma Lietuvos marketingistų dar nėra susipažinę su dirbtinio intelekto galimybėmis ir jiems tokia technologiją yra naujiena bei jų naudojimas yra ribotas. Dažniausiai, tik vieną dirbtinį įrankį Lietuvos marketingistai naudoja savo veikloje ir net daugelis respondentų naudojo tą dirbtinio intelekto įrankį nesusipažinę su visomis programos galimybėmis. Didžiausią iššūkį dirbtinio intelekto naudojime su lietuviškomis auditorijomis sukelia kalbos, vertimo, gramatikos, kultūros ir tradicijų skirtumai, netiksli informacija, teisiniai reikalavimai, duomenų apsauga ir investavimo problemos.
Išvados: Pradedant naudotis dirbtiniu intelektu marketingo srityje Lietuvoje: Susipažinkite su dirbtiniu intelektu, nusistatykite tikslus, išsirinkite tinkamiausia dirbtinio intelekto technologiją, išmokite kaip ją naudotis, testuokite, eksperimentuokite su programomis, pasirūpinkite teisiniais reikalavimais, duomenų privatumu ir saugumu, pateikite duomenis dirbtinam intelektui, stebėkite sistemą bei po metų analizuokite įrankį ir įvertinkite.
Tyrimo uždaviniai:
1. Atskleisti dirbtinio intelekto sampratą.
2. Išskirti teorijoje aptinkamas dirbtinio intelekto naudojimo sritis marketinge ir viso to galimybes bei iššūkius.
3. Suformuoti metodiką ir atlikti tyrimą leidžiantį atskleisti dirbtinio intelekto naudojimo galimybes marketinge Lietuvoje.
4. Suformuoti dirbtinio intelekto naudojimo marketinge galimybių gidą Lietuvoje.
Pirmoje darbo dalyje: Pristatoma dirbtinio intelekto samprata, naudojimo sritys, tipai, galimybės bei iššūkiai.
Antroje darbo dalyje: Sukurtos ir suformuotos metodikos ir atlikti tyrimai, kurių dėka nustatoma dirbtinio intelekto naudojimo galimybės Lietuvos marketinge.
Trečioje darbo dalyje: Sukuriamas dirbtinio intelekto naudojimo gidas Lietuvos marketinge.
Daugiau informacijos, kas yra dirbtinis intelektas galite skaityti mūsų verslo tinklaraštyje LiJIA.