Brandbook kūrimas (dar kitaip firminio stiliaus vadovas) – dokumentas, kuris apibūdina ir nurodo prekės ženklo identitetą, taisykles, gaires ir naudojimo standartus. Šis dokumentas yra kūrimo proceso rezultatas, kuris nustato, kaip turi būti naudojamas ir atpažįstamas Jūsų verslas įvairiuose kontekstuose.
Pagrindiniai brandbook kūrimo elementai ir informacija, kuri gali būti įtraukta į šį dokumentą:
- Logotipo kūrimas: Logotipas sukuriamas tinkamas spausdinimo įmonėms (AI, ESP, PDF, JPG, PNG failai).
- Logotipo naudojimo taisyklės: Nurodomos gairės, kaip turi būti naudojamas brand’o logotipas, kurioje aplinkoje, kokiomis spalvomis ar variantais, kad būtų išlaikytas vientisumas ir atpažįstamumas.
- Spalvų paletė: Aprašoma naudojamų spalvų sistema, jų pavadinimai ir kodai (CMYK, RGB, HEX), bei nurodomos taisyklės, kaip ir kada turėtų būti naudojamos šios spalvos.
- Šriftai ir tipografija: Nurodomi naudojami šriftai, jų dydžiai, stiliai ir rekomendacijos dėl tipografijos, kad būtų išlaikytas teksto vientisumas ir atitinkamas brand’o stilius.
- Firminio stiliaus elementai: Visi reikiami stiliaus dizaino maketo variantai nuo vizitinių kortelių iki tušinukų.
- Dizaino gairės: Aprašomos specifinės dizaino taisyklės, kaip turi būti kuriama įmonės vizualinė medžiaga, tokiuose elementuose kaip reklaminiai plakatai, skaidrės, interneto puslapiai ir kt.
- Komunikacijos gairės: Nurodomas tonas, stilius, komunikacijos taisyklės ir kalbos naudojimas, kad visi komunikaciniai pranešimai atitiktų brand’o identitetą.
- Papildoma informacija: Gali būti įtraukta ir kita informacija, pavyzdžiui, apie brand’o istoriją, įvaizdį, fotografijų naudojimo gairės ir pan.
Brandbook kūrimas, leidžia nustatyti gairės ir taisyklės, kurias organizacija ar įmonė naudoja siekdama užtikrinti brand’o vieningumą, išskirtinumą ir atpažįstamumą visoje savo veikloje. Tai svarbi priemonė, kurianti ir palaikanti brand’o kokybę ir vertę rinkoje bei vartotojų sąmonėje. Šis dokumentas, taip pat padeda užtikrinti, kad visi, kurie dirba su brand’u – nuo dizainerių iki marketingo specialistų – laikytųsi vienodų standartų.
Daugiau informacijos galite skaityti mūsų verslo tinklaraštyje LiJIA.