✅ Socialinio tinklo karuselės yra įrašas, kuriame yra daugiau nei viena nuotrauka ar vaizdo įrašas, kurį naudotojai gali peržiūrėti per telefono programą braukdami kairėn. Stalinių kompiuterių naudotojai gali peržiūrėti karuselės įrašą spustelėdami rodyklės mygtuką įrašo dešinėje. Pagalvokite apie tai kaip apie įrašų skaidrių demonstraciją, kurią vartotojai gali valdyti rankiniu būdu.
✅ Naudodami duomenis, surinktus nuo 2021 m. sausio 1 d. iki 2022 m. vasario 28 d., išanalizavome daugiau nei 44 mln. „Instagram“ sklaidos kanalo įrašų (išskyrus ritinius) ir nustatėme: Socialinio tinklo karuselės įrašai turi didžiausią vidutinį įtraukimo rodiklį iš visų tipų sklaidos kanalo įrašų. Vaizdų vidutinis įtraukimo rodiklis yra šiek tiek didesnis nei vaizdo įrašų tiekimo įrašų (išskyrus ritinius).
✅ Socialinio tinklo karuselės – įrašai yra geresni įtraukimui nei bet koks kitas Instagram turinio tipas. Tiesą sakant, neseniai atliktas tyrimas parodė, kad „Instagram“ įrašas, kuriame yra kelios nuotraukos, dažniausiai būna sėkmingesnis nei tas, kuriame yra tik viena nuotrauka ar vaizdo įrašas.
Socialinio tinklo karuselė yra turinio formatas, leidžiantis įdėti daugybę skirtingų paveikslėlių arba vaizdo įrašų į vieną skaidrę, kurią vartotojai gali slinkti, kad pamatytų visą turinį. Šis funkcionalumas yra prieinamas įvairiuose socialiniuose tinkluose, tokiuose kaip Instagram, Facebook, LinkedIn ar Twitter, ir yra geras būdas pristatyti skirtingus produktus, paslaugas, istorijas ar idėjas.
Kai kurių pagrindinių žingsnių, kaip kurti socialinio tinklo karuselę:
Temos ar pasakojimo sukūrimas: Nuspręskite, kokį turinį norite perteikti karuselėje. Galite sukurti pasakojimą, pristatyti produktų seriją, parodyti veiklos eiga, paskleisti idėjas arba sukurti informatyvų vadovą.
Kvietimas veiksmui: Kiekvienoje skaidrėje įtraukite aiškų kvietimą veiksmui (CTA – Call to Action). Tai gali būti nuoroda į jūsų svetainę, produktą, paslaugą arba kvietimas į veiksmą, kaip “Spustelėkite čia”, “Sužinokite daugiau” ir pan.
Socialinio tinklo karuselė yra puikus būdas pritraukti dėmesį ir suteikti vartotojams daugiau informacijos per vieną skaidrę, tuo pačiu leisdami jiems aktyviai dalyvauti peržiūrint turinį.
Daugiau informacijos galite skaityti mūsų verslo tinklaraštyje LiJIA.